اجتماعی > محیط زیست

مردم چه مشکلاتی را با استاندار تهران مطرح کردند؟



تهران اجتماعی:به گزارش خبرگزاری ایسنا؛: محمد صادق معتمدیان در حاشیه حضور در «سامد» (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) جهت پاسخگویی به مطالبات مردم، با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، فرآیند برقراری ارتباط میان مردم و مدیران دستگاه‌های دولتی و اجرایی تسهیل شده و تسریع خواهد شد، اظهارکرد: زیرساخت‌های لازم برای ارتباط گیری از طریق سامانه «سامد» فراهم شده است و مردم می‌توانند در ساعات اداری ضمن تماس با شماره تلفن ۱۱۱ مجموعه «سامد» مشکلات خود را بیان کنند.

استاندار تهران اضافه کرد: مدیران استانی، شهرستانی، فرمانداران و سایر مسئولان با توجه به فراهم بودن زیر ساخت‌های پاسخگویی، باید پاسخگوی مردم باشند.

وی در خصوص مطالبات مطرح شده از سوی مردم در سامانه «سامد» گفت: بخشی از مشکلاتی که امروز مطرح شد مربوط به خدمات شهری، صدور پروانه‌های ساختمانی، کمیسیون ماده ۱۰۰ و سایر مطالبات مربوط به این حوزه بود که به شهرداران مربوطه ارجاع و پیگیری خواهد شد.

معتمدیان افزود: مسائل مربوط به کمبود زیرساخت‌ها در حوزه‌های شهری و روستایی هم از دیگر موارد مطرح شده بود، که ثبت شده است و ضمن انعکاس به دستگاه‌های ذیربط بررسی سپس بر اساس اولویت‌ها نسبت به حل مسائل مردم اقدام خواهد شد.

وی پاسخگویی به مطالبات مردمی را از مهمترین وظایف مدیران دانست و در خصوص پیگیری مشکلات مطرح شده از سوی مردم اظهارکرد: مشکلات و مطالبات مردمی چه از طریق سامانه «سامد»، چه دیدارهای مردمی، برگزاری میز خدمت، حضور میان مردم به هر صورتی که باشد، باید پاسخ داده شود و مراجع بازرسی و نظارتی قطعاً میزان و نحوه پاسخگویی مسئولان را رصد می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، معتمدیان در پایان گفت: اگر کوتاهی در پاسخ به مطالبات مردم و در عرصه خدمت رسانی صورت بگیرد، برخورد لازم و قانونی از طریق واحدهای نظارتی انجام خواهد شد.

انتهای پیام



منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا